Sv: Finner kroppen normalvekten selv?
Har gått på LCHF i 5 uker nå, og har mistet 4 kg. Hurra! Jeg er kjempe fornøyd. Jeg trener relativt ofte, men går aldri ned i vekt. I tillegg til trening går jeg til jobb 6,5 km tilsammen. Heller spiste jeg ikke mye og usunn mat. Etter å ha lest litt om LCHF, fant jeg ut at dette var en metode for meg, og at det fungere gjør meg henrykt.
Da jeg veide meg i dag fant jeg ut at jeg har BMI under 30. Det har jeg ikke hatt på mange år. Samtidig fant jeg ut at jeg skulle ha veid 58 kg. Minus 22kg til????? Jeg har ikke tenkt å slanke meg så mye, fordi da tror jeg ikke det hadde vært noe igjen av meg. I dag veier jeg 80,3 kg, men føler meg ikke veldig overvektig. Jeg har egentlig bare lyst til å bli kvitt en ektra kiloene. Har hele livet, også som barn har jeg vært tyngre enn normalen, selv om jeg var slank. Jeg bruker stort sett klær i størrelse 38/40, og kan ikke annet enn å lure på hvordan jeg hadde sett ut viss jeg var 22kg lettere enn jeg er i dag.
Men......Siden jeg går ned i vekt enda, så har jeg nok enda ikke funnet normalvekten min. Lurer veldig på hvor det stopper....... 
|