Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-11, 20:42   #3925
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Høres ut som det blir skikkelig fint hjemme hos dere, Pruttis, deilig å få det lyst og fint når det har vært så mørkt tidligere tenker jeg. Synes det er utrolig flott at du hjelper mamman din på den måten Sikker på at hun er overlykkelig over å ha deg hjemme på alle måter!

Synd du ikke fikk jobben, men det kommer flere jobber vet du

Det derre NAV greiene............. jeg blir så sint at jeg faktisk ikke greier å ordlegge meg Jeg fatter virkelig ikke at det er mulig å behandle folk som er sykemeldte på den måten, det er jo en grunn til at de er sykemeldte! La dem ikke knekke deg jenta mi!Glad for at du er hos mamma og har mennesker som er glad i deg og kan støtte deg rundt deg når du opplever slikt!

Deilig å høre at du gleder deg over maten og innredningen. Fortsett å fokusere på de positive tingene, så kommer nok det andre på plass etter hvert også skal du se, ha en deilig fredagskveld, vennen.

YndlingsBentemi Takk for masse godord og støtte, det betyr kjempemasse at jeg kan "tømme gørra" her, og jeg føler jeg får så masse positiv energi at det i seg selv kan løfte humøret mitt betraktelig opp!
Mamma er så glad, hun gråt en skvett i stad når jeg hang opp et bilde, for jeg tror hun så all den praktiske kunnskapen hun har gitt meg som aleneforsørger - at jeg anvender den og min kreativitet (som begrenser seg til skriving, ordlegging og interiør/dekorering) for henne som en takk for alt hun har gitt. Er det feil å tenke slik? Hun bare gav meg en hjertegod klem og masse ros, og det gjør godt på en dag som dette.
Fint å føle seg verdifull når man har forutsetninger som konstant trykker en ned.

Glad i deg, Bentemor.

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat