Mannen min vil bare ha pizza han så da får han få det. Heldigvis har han oppdaget selv at Mazungen er litt vel interessert i maten hans så nå blir det vel fellesmiddager. De to får få poteter osv noe jeg jo ikke skal ha noensinne...
Jeg hadde forresten en ting som gjorde det litt lettere for meg og det var at jeg skulle spise et kyllingbryst (eller tilsvarende) ekstra. Ble jo et helt måltid av det. Gikk jo minst en times tur med barnevogn daglig og da ble proteinbehovet deretter. Poenget mitt er at om det blir for vanskelig så gjør ikke en kjøttbit all verdens skade. Blir jo godt sammen grønnsakene.
Jeg har egenhendig doblet omsetningen av asparges i Trondheim i disse månedene. Blir jo lei av den korte lista.
Et tips til er å lage deg et oppsett i Excel der du skriver inn tallene fra den magiske vekta. Morsomt å følge med på alt. Vekt, vann, muskler fettprosent osv. Utskriftene er nemlig slike som blekner fort, om du vil kan jeg sende meg mitt oppsett men det er ikke akkurat noe avanserte saker.
Når skal du forresten tilbake? Blir gøy å høre hvordan det går. Håper du føler deg like vel på dette som meg. Jeg har aldri tenkt mindre på vekt. Har oppdaget masse positive bivirkninger som hår og cellulitter som forsvinner... Blodprøvene er jo en utrolig inspirasjon de også. Dette klarer du det er tross alt enklere med dette enn med kjedelig mat.
|