Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-05, 14:55   #7
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Ser du på åndenes makt

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Nå må dere huske på at spøkelser ikke er farlige, er det noen som har hørt om noen som har blitt skadet av ett spøkelse kanskje

Hver natt i totiden dukket det opp vikinger i kjelleren som var på tidsreise...i en annen dimmensjon. den var ny...

Farlige er de nok ikke, men du vil ikke si du IKKE hadde blitt skremt om du våknet opp midt på natta og det stod en utgammel mann med rødsprengte øyne og råtnende hud og stirret på deg?

Jeg (som jo er psyk i hodet hehe) tenker ofte på slike ting når jeg står og sminker meg på badet. Dersom det plutselig skulle stå en mann/dame bak meg (i speilet) som forsvant når jeg snudde meg, så hadde jeg blitt innesperret på lukket avdeling for resten av livet.