Sv: Gastric bypass
Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.
Jeg hadde BMI på 35 da fastlegen min henviste meg og med insulinavhengig dia2, ødelagte knær og vonde hofter, samt historikken, ble jeg plassert i prioritert gruppe på mitt sykehus.
Behandlingen skal da være påbegynt innen et år etter at henvisningen ble registrert. Dvs at innen utgangen av oktober skal min ferd var i gang.
Men det betyr ikke at det ikke kan bli år å vente likevel, desverre! Time med ernæringsfysiolog, så 6 måneder før time til noe annet, så måneder før operasjonskole over noen måneder før man må vente kanskje leeeeenge på dato for operasjon helt i enden av den delen av løpet!
Tenkte jeg skulle oppdatere bittelitt for de som er interessert! ! Var jo ganske sikker på at dette kom til å ta tiiiiid!
Jeg hadde garantidato i slutten av oktober, men da jeg kom hjem fra ferie i sommer, lå det brev om time allerede 12. august.
Var og snakket med en svært hyggelig ernæringsfysiolog på Bærum sykehus som konkluderte med at jeg oppfylte vilkårene og dermed sendte meg videre i systemet.
Hun sa jeg skulle på Starkurs før jul( 20/10) og at de satset på at alle skulle være operert senest 6 måneder etter avsluttet kurs. 
Vet de ikke helt klarer sin egen 6- måneders frist, men det stemmer for de fleste. Så om det går som det skal, er jeg operert før St. Hans!
|