Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-11, 19:04   #104
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Fedon advarer mot lavkarbohysteri

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Ikke min mening å kritisere noen, men jeg tror i fullt alvor at en del mennesker kaster seg på lavkarbo-bølgen fordi de tror dette er en vidunderting, uten å skaffe seg noe som helst kunnskap om hva LCHF er for noe. Når man da presser karbene helt i bunn og i tillegg lider av fett-skrekk og tror at et salatblad eller to er nok grønnsaker, så blir det feil.
Heldigvis finner ganske mange av de som starter med LCHF veien inn hit, og får veiledning, men altfor mange er på "LCHF-diett" helt på egenhånd, og det eneste de gjør er å sulte kroppen sin.
Og disse er en del av det som kalles lavkarbohysteri.

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

hmm... har du lite tiltro til dine medmennesker generelt, eller er det bare i ernæringsspørsmål?
-

Trenger da ikke ha lite tiltro til mennesker av den grunn! Er mer enn nok å lese litt rundt på forumet her......

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat