Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-11, 20:28   #106
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Fedon advarer mot lavkarbohysteri

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Trenger da ikke ha lite tiltro til mennesker av den grunn! Er mer enn nok å lese litt rundt på forumet her......

Takk, Kitt.
Min personlige oppfatning baserer seg på blant annet tråder her inne, men også ellers i livet når jeg møter mennesker som hevder de går på lavkarbo, de spiser mindre enn 15 karber pr dag, aller helst vil de ned mot 0 karber, de skyr fett og unngår grønnsaker av redsel for å få i seg karber. Og de fleste av disse har normal vekt; de vil bare fjerne et par pyntekilo
Heldigvis er det langt mellom slike misoppfatninger om hvordan leve LCHF, men jeg mener dette er ekstremt og ikke sunt i det hele tatt.
Min oppfatning iallefall!