Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-11, 10:18   #30
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Ang. slankeperasjoner

Jeg holder jo et øye med kaloriene i tillegg så jeg bør vel pelle meg ut herfra jeg også da? Ikke at jeg skriver så ofte og mye, men jeg liker å henge her inne allikevel.

Og når vi snakker om slankeoperasjoner så er det da flere her inne som har satt seg på liste, men ombestemt seg når de har funnet ut at de klarer å gå ned på lavkarbo - det er jo topp!

At noen velger å la seg operere er helt og holdent deres egen sak, det er ikke noe man bare stikker innom legen en tirsdag og bestiller time til og blir operert i slutten av uka liksom. Det er litt mer omstendelig enn det.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat