Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-11, 12:13   #35
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Ang. slankeperasjoner

Å ha ta tatt en gastric bypass er på ingen måte et lettvint valg ta, og det er heller ingen lett løsning. Jeg har aldri måttet være så fokusert på kosthold som nå etter operasjonen min. Og nå 1,5 år i etterkant begynner effekten å dale, og det er derfor enda viktigere for meg å passe på hva jeg spiser. Og gjett hva; jeg har spist lavkarbo hele tiden etter operasjonen, og jeg kommer til å ha et lavkarbokosthold for resten av livet!

Jeg har flere ganger gått ned mye med lavkarbo, men for meg så måtte jeg være superstrikt 24/7 for å gå ned (sanns. fordi jeg var veldig insulinresistent). Jeg orket det til slutt ikke lenger, og det siste 1,5 året før operasjonen min brukte jeg lavkarbo til å holde vekten stabil. Og det at jeg kan en del om lavkarbo har nok vært medvirkende til at jeg f. eks unngikk diabetes 2 før operasjonen min.

Nå etter operasjonen har jeg gått ned over ** kg, og skal ned ca 10 kg til. Jeg håper alle og enhver ser at dette har vært et smart valg av meg, og at folk ikke er så dumme at de lar seg demotivere av dette.

Jeg vil veldig gjerne fortsette å være medlem her inne, og delta når det passer meg. Jeg velger å lese de trådene jeg vil, og det gjør alle andre også. Så dersom man ikke klarer å unne andre vektnedgang ved hjelp av vektoperasjon, og kun tenke på seg selv, så får de la være å lese disse trådene da. Overskriftene forteller jo hva trådene handler om, så rimelig lett å unngå spør du meg...

Sist redigert av Lemen : 30-09-11 kl 23:17. Årsak: Tok bort antall kg jeg har gått ned
Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat