Sv: Fordeling
Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.
Jeg tok bare tallene fra diett.no
Og nei, jeg skal ikke ha ketogent eller streng lavkarbo. Spiser jeg ketogent orker jeg ikke å trene hardt. Jeg har ca 7-9 økter med trening i uka, om ikke mer.. men jeg sliter med å finne en balanse på matinntaket som passer meg Jeg føler hele tiden jeg spiser for mye, men hvis tallene du kom med stemmer så er jo 1400 kcal alt for lite. Selv om jeg skal ned i vekt så hjelper det jo ikke å spise for lite, iallefall ikke når jeg trener den mengden jeg trener og går hele tiden
Dette er sikkert individuelt og en vanesak i tillegg. Trener ikke veldig hardt men løper 2 x i uken 8-11km på tredemølla/gang+apparatene i tillegg (ca 2 timer) og svømmer 1 km 1x i uken. I tillegg bruker jeg sykkelen hver dag i stedenfor bil, når været tillater det .
De jeg trener sammen med har trent i årevis hardt og er mye yngre (27 og 30 år) og de har høykarbo-kosthold. DE må ofte spise barrer eller sjokolade under øktene våre og de virker mer slitne enn meg når vi er ferdige. De ser at det er mitt kosthold som gjør forskjellen. Det er jo nettopp ved lengre treningsøkter at lavkarbo viser sine gode sider...
|