Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-11, 10:59   #12
Linjemannen
Medlem

Medlem siden: Sep 2011
Linjemannen er en juvelLinjemannen er en juvelLinjemannen er en juvel

Sv: Jeg tror jeg aldri lærer :p

Hmmm...
Har gått på lavkarbo i snart tre måneder og har ikke trødd utafor enda. Det vil si, jeg drikker jo noen lavkarboøl i festelige lag, spiser daglig en skive med lavkarbobrød til frokost. Jeg tar meg gjerne et par ruter med mørk sjokolade, drikker av og til litt Pepsi Max. Men altså - jeg vandrer aldri langt utafor den smale sti. Dermed har jeg ikke stiftet bekjentskap med disse plagene dere beskriver. Det høres jo skikkelig fælt ut - enten det er hodepine eller mageproblemer som slår deg ut.

Nå har jeg tatt av 16 kg på disse tre månedene og hadde tenkt å ta av 10 kg til, men er litt usikker på om det blir så mye. Har mistet såpass lite med muskler at det er mulig sixpacken gliser i speilet allerede om jeg tar av 6 til 7 kg til. Imidlertid begynte jeg på lavkarbo for å forebygge diabetes, så vekttapet er jo bare en kjærkommen bivirkning.

Tilbake til ubehag ved å slafse i seg høykarbomat - er det noe dere får føling med bare av "litt" kake", pizza, pasta - eller er det noe som dukker opp bare hvis dere virkelig fråtser? Har lyst å være forberedt på noe slikt eventuelt - for jeg så for meg at jeg forhåpentligvis kunne spise "litt" av slike godsaker etterhvert.

Linjemannen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat