Sv: Dette blir ei "trist" jul
Jeg skal også bort i julen. Skal feire jul med min forlovede og hans familie. Per dags dato vet ikke de at jeg spiser lavkarbo, som til nå har vært litt sporadisk, men som jeg nå virkelig har lagt ned mer planlegging så går det jo mye bedre.
Men tilbake til tema jeg prøver å tenke på alt jeg KAN spise, istedet for det jeg ikke kan spise og jeg vet det er brukt mye, og kanskje ikke er så lett som det høres ut.
Jeg kommer til å forklare (litt i forveien) at jeg ikke kommer til å spise karbohydratrik mat, og at om de som holder julematen vil det, så kan jeg fikse litt ekstra til meg selv, slikt som saus og evnt grønnsaker jeg spiser Men kjenner jeg min svigerfamilie rett, så gjør de gjerne litt ekstra, spesielt om jeg vil hjelpe til selv.
Også har jeg planer om å tilby å lage en julekake lavkarbo stil, som forhåpentligvis går bra, og det tror jeg ingen vil ha noe imot 
Og om de lurer på hvorfor jeg spiser lavkarbo, så svarer jeg som sant er, det er pga helsa mi, det hjelper meg holde kontroll på diabetesen min, og jeg føler meg så utrolig mye bedre på lavkarbo enn på "normal" karborik mat 
Prøv å se mulighetene ved lavkarbo, tenk positivt 
|