Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-11, 12:58   #11
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Dette blir ei "trist" jul

Kjøpesurkål inneholder ikke mer enn 5 gram kh pr 100 gram. Det er vel ikke noe problem!
Jeg er en av de som fortsatt holder meg på den smale sti i jula, men det er like mye fordi det er så himla lett som at jeg blir grisedårlig av høykarbo! Huset hjemme er fullt av ren kjøttmat; juleskinke, ribberull, sylte, tunge, sildesalater etc, og vi har kun sjy, ikke saus, ellers spiser vi ribbe og medisterpølser. Helt perfekt! Poteter liker jeg ikke. Til dessert har vi multer med krem, så det er heller ikke problematisk. Jeg har aldri likt småkaker, men synes det er stas med nøtter.
Tåler man en utskeielse, så er jo det greit nok, særlig med en høytid som sånn ellers er så godt tilrettelagt for en lavkarber!

Nå i år er jeg så heldig at snart hele familien min har lagt om til lavkarbo, så jeg har store forhåpninger om lavkarbobrød og -knekkebrød til julelunsjen, ettersom jeg holder meg laaangt unna stomp og lefse.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat