Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-11, 14:14   #6
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: VG i dag - "Lavkarbo øker faren for hjertetrøbbel"

De burde heller ta en GR og innkorporere lavkarbo i sitt opplegg i stedet for å sitte å repetere utdatert "informasjon" som passer Vektklubben. Må bare si at jeg synes interessekoblingen her er så åpenbar at jeg ikke gidder å bli provosert engang...

Velvel - sjelden jeg ser på VG og har ikke spandert penger på dem på 10 år. Ingen grunn til å begynne igjen med noen av delene, skjønner jeg.

Det som er SIKKERT er at VG ikke er bra for blodtrykket hos lavkarbere. Så jeg foreslår å sette VG på toppen av "avispyramiden" - "innta litt, veldig sjelden - helst kun til høytider".