Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-11, 15:58   #21
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Periodisk faste

Opprinnelig lagt inn av halkatlala, her.

jeg har også lyst til å prøve periodisk faste, men vet ikke om jeg klarer å droppe 2 krus kaffe med fløte til frokost
noe annet spiser jeg uansett ikke før i 12-13 tiden på dagen og middag i 16-17 tiden. småspising på kvelden skal ikke være et problem å kutte ut

Du må da vel ikke kutte ut frokostfløtekaffen din? Du kan jo bare skyve litt på tidspunktet for å innta den Evt. spise tidlig lunsj og heller ha fløtekaffen som mellommåltid? Dersom jeg har spist litt lite/magert til middag dagen før starter jeg også med fløtekaffe - gjerne i ti-tida. Spiser da lunsj som vanlig i ellevetida, og føler da at fløtekaffen på en måte inngår i dette måltidet. Det er viktig å spise nok mat - da slipper man å fyse og havne i fella med masse "unødvendige" mellommåltider og spising hele dagen

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat