Tråd: Prøvere
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-11, 17:02   #334
Klara
Seniormedlem

Klara sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 44
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: Prøvere

Opprinnelig lagt inn av Bonus, her.

Fordi de mener at siden høyre eggstokk ser helt fint ut, så er det unødvendig med mer hjelp.. 3 års prøving betyr tydeligvis ingenting.. Sædprøven til mannen er også helt fin..

Legen sa at første året så har man 80 % sjans til å bli gravid, og deretter er det bare 10 % sjanse.. Jeg har aldri hørt det før.. Han sa også at vi kanskje enkelt og greit ikke matcher sammen.. Litt rart når jeg har vært gravid før med han for 5 år siden, men det gikk ikke så bra..

Hva?? Det synes jeg høres veldig merkelig ut! Da skal man jo få "diagnosen" uforklarlig barnløs, og så går man videre til IVF-utredningen, med de prøver det innebærer, hvis man ønsker assistert befruktning. Det er vel ikke helt sånn at man har mindre mulighet til å bli gravid etter et år, men man havner i en kategori med slitere, der det antageligvis er grunner til at man har problemer med å bli gravide sammen.

Hva har dere vært igjennom av behandling og utredning osv? Ønsker dere assistert befruktning?