Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-11, 21:03   #3992
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.

Trenger ingen anledning for å pynte seg, vet du I dag har jeg sminka meg og ordnet håret kun for meg selv.

En butikk på kjøpesenteret i nærheten her legges ned i dag, og var innom en snartur. Kom ut med 3 kjoler, en koseshorts og et par hvite ballerinasko. Til den nette sum av 2500,- Jeg betalte kun 100,- Skoene blir såååå fine til den røde julekjolen min

Nei det er helt sant - må bli flinkere til å pynte meg for meg selv. Har liksom ikke vært noe gøy det der med kær i lang tid nå, så har nok litt problemer med å snu på det mentale

Deilig når en kan finne masse fint til en billig penge, da! Jeg fikk også rabattene til datteren min i dag, så jeg kom også ganske billig fra det

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Heihei!

I morges målte jeg meg. Har gått ned 6.6 cm siden forrige måling. Hurra! Og 2.2cm ned siden siste måling før jeg dro på sykehuset. Gikk tross alt litt opp etter sjokoladefrotsingen.
Var kjempesulten da jeg gikk innom butikken istad, og klarte å motstå fristelsen til å "gjøre det enkelt" å ta en pizza eller noe.
Syns egentlig grandiosa bør lage en lavkarbovariant. Vil ha noe enkelt jeg også! Eventuelt så kan det godt melde seg noen til å være min personlige kokk. Jeg er sååå lei av å lage mat, og å planlegge lunsjen dagen etter.

Så flott Appelsinpiken!!! Og bra du motsto den pizzaen!!
Kan ikke kjæresten din egne seg som personlig kokk da - lære han opp tidlig vet du

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

Hei snupper!

Vekta ventet ubønnhørlig på meg idag, og ferien har gitt meg to kg tilbake...jaja, det var vel som forventet igrunn Kjenner at jeg sliter litt med å komme i lavkarbo modus igjen! Frokost og lunsj går greit, men utpå dagen frister det med alt mulig. Helt normalt, men motivasjonen er en smule laber. Får henge litt mere her, så ordner det seg nok
Jeg har trent i dag da, det er jo noe!

Heng med oss du Maria, så kommer nok motivasjonen tilbake -Og så begynne å kikke på brudekjole, da, det må jo være kjempemotivasjon!!

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

God dag damer. Er innom bare en liten tur før jeg stikker ut en tur. Det gleder meg virkelig at dere har vektnedgang. Her i gården går det motsatt vei; + 1,2 kg på 6 dager. Og jeg har ikke vært på ferie en gang. Ikke alkohol, ikke suketter, ikke over 75 g protein, ikke over 5-7 g kh/dag, ikke salt, ikke suketter eller pepsi maxOlje tre ganger pr dag, minimum 4 liter vann.

Er det rart jeg har lyst til å legge meg ned å grine?

Uff, jeg fortår ikke alt det vannet kroppen din holder på. Kan det ha vært noe sjult i den tapasen på lørdag som gjør det? Mange putter masse potetmel i kjøttboller feks...
Ikke mist motet vennen min, bit tennene sammen og fortsett som du skal. Og du - prøv å ikke veie hver dag søte du, vekt-stress er ikke bra! Først må vi få det vannet ut av kroppen din - og NEI, Dollsine skal ikke drikke mindre vann, drikk masse, da vasker du vekk vannet raskere! Det du gjør nå er riktig, det er jeg overbevist om, spis så rent og basic som mulig denne uken, så du unngår alle sjulte ting.
Er du sikker på at pepsi max påvirker blodsukkeret ditt eller har du bare droppet den "for sikkerhets skyld"? Dersom du ikke tror det påvirker blodsukkeret ditt, er det kanskje litt lettere om du unner deg noe når det er så mye annet du må holde igjen på? -Et lite koseglass av og til å se fram til
Sender deg mange gode tanker og trøste klemmer

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat