Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-11, 21:51   #3994
Dollsine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Sanna 1, her.

Jeg tror kiloene dine er de 4 literene med vann, jeg !

Ha ha ha ha. Dette trengte jeg å høre i kveld. Akkurat det som skulle til for å sette det i et annet perspektiv. Takk Sanna!

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Uff, jeg fortår ikke alt det vannet kroppen din holder på. Kan det ha vært noe sjult i den tapasen på lørdag som gjør det? Mange putter masse potetmel i kjøttboller feks...
Ikke mist motet vennen min, bit tennene sammen og fortsett som du skal. Og du - prøv å ikke veie hver dag søte du, vekt-stress er ikke bra! Først må vi få det vannet ut av kroppen din - og NEI, Dollsine skal ikke drikke mindre vann, drikk masse, da vasker du vekk vannet raskere! Det du gjør nå er riktig, det er jeg overbevist om, spis så rent og basic som mulig denne uken, så du unngår alle sjulte ting.
Er du sikker på at pepsi max påvirker blodsukkeret ditt eller har du bare droppet den "for sikkerhets skyld"? Dersom du ikke tror det påvirker blodsukkeret ditt, er det kanskje litt lettere om du unner deg noe når det er så mye annet du må holde igjen på? -Et lite koseglass av og til å se fram til
Sender deg mange gode tanker og trøste klemmer

Jeg var skeptisk til de kjøttbollene, og tok fire stk og ikke annen tomatsaus enn det som "hang på". Spanske kjøttboller fra Rema har 5,5 g kh/100 gram, så mine fire kan ikke være så ille. Eggerøren kan også være tilsatt noe, derfor tok jeg lite av den og. Men jeg vet ikke... Er hoven hele tiden. Og det startet jo før lørdag kveld; dette var jo i gang for en uke siden. Ringene strammer, bollekinn, buksa er ekkel. Æsj Jeg vet ikke om pepsi påvirker blodsukkeret i det hele tatt, og jeg tror det ikke gjør det. MEN - jeg greier ikke å ta bare ett glass innimellom. Jeg bare MÅ ha mer. Så det er derfor jeg har kuttet ut det for nå. Suketter droppet jeg også i fall det trigget ett eller annet. Nå så jeg på DHL at pakken min er gjennom tollen, så da har jeg steviaen om ett par dager tenker jeg.

Men det holder hardt da, når jeg går opp så mye på så kort tid

  Svar med sitat