Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-11, 22:29   #3999
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Forstår godt du blir motløs, Dollsine, men se framover og fokuser på uka som kommer, vennen. Vi skal få bort det vannet - og mer til!

Te, kaffe og pepsi max er vanndrivende ja, Dollsine, så ikke det værste å drikke om du holder på vann

Helt ærlig: De ukene jeg har tillatt meg selv å drikke akkurat så mye pepsi max jeg bare orker er faktisk de ukene jeg har gått ned aller aller mest i vekt. Nå er jeg ikke så dum at jeg tror jeg går ned pga pepsien, da. Men det jeg tror er at den dekker et "behov" av noe slag, slik at jeg faktisk spiser litt mindre de ukene....
Så ENESTE grunnen til at jeg begrenser pepsi maxen er at jeg innbiller meg at aspartam er skadelig på andre måter i for store mengder. Men jeg er absolutt ikke fanatisk og drikker det i alle fall i helgene, og noen ganger i uka også. (......Og du: Åpner jeg en 1,5 l pepsi max blir den ikke akkurat stående og dovne bort)

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat