Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-11, 22:41   #2
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Se hvordan foreldrenes lavkarbodiett kan påvirke barna negativt.

Nei - det der er bare for dumt...
Les for eksempel hvordan kolesterol er nødvendig for hjernen...
http://www.psychologytoday.com/blog/...at-is-good-you

OG hvor alle de livsviktige næringsstoffene i melmat er - det lurer jeg virkelig på. Kan noen peke på dem? Værsåsnill?

Jeg skjønner heller ikke hvordan evolusjonen kan ta så feil altså... at morsmelk er full av fett når ungene blir fete av fett... (Advarsel: setningen kan inneholde en viss grad av oppgitt ironi).

Det jeg KAN være enig i er at man bør være forsiktig med streng lavkarbo til barn... Og så savner jeg én ting i alle disse diskusjonene... Hvor er fisken hen? Og hvorfor insisterer man på at lavkarbo utelukker grønnsaker? Kan ikke disse "ekspertene" peke på hvilken lavkarbo filosofi det er som sier at man ikke bør spise grønnsaker? Forøvrig er jo "journalistteknikken" kjent - man setter opp en stråmann, tillegger den egenskaper og slår den i filler. I stedet for å sette seg inn i motpartens sak.