Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-11, 23:44   #8
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Hva gjør jeg feil ...?

Opprinnelig lagt inn av oppavsofaen, her.

Før jeg begynte på lavkarbo spiste jeg det som fallt meg inn og det som var tilgjengelig. Altså en salig blanding av fett, kornprodukter, en og annen hvetebolle i forbifarten på jobb, sjokolade, osvosvosv Jeg er delvis i arbeid, og den jobben er fysisk krevende. Utenom det er jeg student, og sitter mye i ro og leser. Plager med bekken og varmeintoleranse gjør til at det er lite motiverende/vanskelig å trene så mye utenom. Badebasseng hadde vært MIDT i blinken, men det er ikke tilgjengelig her. Derfor litt lite aktivitet, men har ellipsemaskin jeg har brukt litt hyppigere de siste ukene. (har målt cm også, men eser ut......)

Ut fra det du skriver er jeg ganske sikker på at du får i deg mere kalorier enn kroppen forbrenner, og da går du ikke ned i vekt men heller opp. Det er fakta selv på lavkarbo. Regn litt på kaloriene så de ikke overstiger max 2000 kcal helst mindre, og prøv å være så aktiv du klarer. Da er jeg sikker på at du vil gå ned i vekt.

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat