Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-11, 01:54   #3
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bare lurer, jeg ...

Opprinnelig lagt inn av pusjkin, her.

Lavkarbo skal vel være en slags "urtids-diett". Allikevel synes det som smør, fløte og rømme er akseptable fettkilder. Hvordan henger dette egentlig sammen? Disse fettkildene kan umulig ha vært almenne kilder til fett for folk flest. Til det er de for lite tilgjengelige. Dette var nok fettkilder for de rike.
Så da spør jeg bare - er dette virkelig en diett som passer alle?

Forsto ikke helt sammenhengen, men om jeg skal svare på om jeg syns denne dietten passer for alle, må jeg svare nei. Som alle andre kosthold passer ikke alt for alle. Også er det det vel ikke anbefalt ubegrensede mengder av fløte/rømme, men heller fete kjøtt typer, fet fisk, skinet på kylling osv.

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat