Sv: Se hvordan foreldrenes lavkarbodiett kan påvirke barna negativt
Opprinnelig lagt inn av nightly, her.
Er det virkelig ingen av dere som stiller spørsmål med å sette (friske) barn på streng lavkarbo? Et barn er IKKE en liten voksen.. Bare det faktum at dette kostholdet ikke er så mye forsket på i forhold til mye annet, er dere ikke LITT skeptiske en gang på hva langtidsvirkningene kan bli for små barn som spiser lavkarbo?
Jeg spiser lavkarbo slev, men ikke kul om jeg "tester ut" det på ungene mine altså.. (og nei, jeg snakker selvsagt ikke om å stappe i de sukker og haugevis med stivelse)
Jo, det er vel mange som stiller spørsmål ved det? I alle diskusjoner ang dette temaet her inne er det type 3-4 som ikke ser noe problem med det og ørtitusen som ikke helt ser poenget.
Lilleberta mi spiser lavkarbo, men det er da ingen diett. Det er sånn det blir. Byr meg litt imot å koke ris til henne, bare fordi at hun ikke skal spise lavkarbo. Det blir knekkebrød isteden for brød, fullkorn isteden for ikke-fullkorn, masse grønnsaker, fisk og endel fett. Det stiller jeg ikke noen spørsmål ved
I barnehagen er det frukt og havregrøt og alt det "vanlige. Ville ikke falle meg inn å sette henne på noe slags diett