Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-11, 13:10   #10442
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Dersom treverket ikke har trukket for mye vann så kan du olje. Om treverket er vasstrukket kan du "olje inn" vannet. Ikke bra.

Uansett vil du jo få vinterslitasjen på oljen slik at du kanskje må flikke over til våren for å få et fint resultat - det kommer an på hvor nøye du er.

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det eneste er at når det er så varmt om dagen pleier det å bli nattefrost på denne tida. Men om den tørker før kvelden bør det jo ikke være noe problem.

Er knusktørt over det hele! Tenkte på det med slitasje, men det vil jo være enda verre uten oljen på i vinter......
Laveste temperaturen som er meldt, er 4 grader neste torsdag! Satser på at det går bra!

Da drar vi og kjøper olje, tenker jeg. Om ikke de i malebutikken vår klikker ved tanken!