Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-11, 13:21   #15
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Er det "diettkrig" på gang?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Trist at man tror at lavkarbo betyr ingen grønnsaker... enda tristere at man heller skal være HØFLIG enn å spise seg frisk...jaja, janteloven om igjen

Hihi. Om høfligheten fører meg i en tidlig grav - ja, så får det heller være med høfligheten.

Sa hun som nå har så jevnt og fint blodsukker at hun rett og slett ikke klarer å hisse seg opp over sånt lenger. Jeg synes bare det blir absurd og klarer ikke å ta det alvorlig.

Lavkarbo er liksom ikke å leve på "fløte og bacon"... om man tror det så er man rett og slett like mye på feil jorde som de som mener at "pasta er næringsrik mat".