Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-11, 13:35   #17
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Er det "diettkrig" på gang?

Opprinnelig lagt inn av Noola, her.

Jeg kjenner meg igjen i det 157 cm skriver, for jeg sluttet nemlig å spise kjøtt i et års tid. På grunn av egne prinsipper og samvittighet, hovedsaklig, men også på grunn av de helsemessige og klimatiske gevinstene. Jeg vet hvor mye mer kjøttproduksjon veier enn produksjon av andre matvarer.

Jeg stemmer for at de ikke skal gi vegetarianernes mat til maten min, så blir det miljøvennlig! Og fatisk så er ikke vegetabilsk alltid så miljøvennlig. Tror det var soya som krevde mye energi for å så, høste og slikt. La dyrene gresse i terreng som ikke egner seg til dyrking! Her bygda mi er det masse bønder, men alle sammen driver med kjøtt-, egg- og melkeproduksjon. Noe annet lønner seg rett og slett ikke her siden det er lite som er flatt og det er masse, masse, masse stein i morenjorden så det må litt jobb til for å få en flat flekk dyrkbar. Så det gjøres bare til eget bruk. Men dyrene går i det ulendte terrenget med bakker og kratt og steiner og gresser.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat