Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-11, 17:10   #30
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Se hvordan foreldrenes lavkarbodiett kan påvirke barna negativt

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Jeg orker ikke engasjere meg så ille i denna barnekostholdsdiskusjonen lenger. Den er liksom over for mitt vedkommende. Det var visse på den tiden som mente at bær og nøtter var så langt man måtte trekke det når det gjaldt barns kosthold, så det var nok visse ekstreme meninger ute og gikk der.

Til hverdags, ja. Jeg tviler på at det er så mange som mener at barn aldri skal ha noe som er i nærheten av høykarbo.

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Barn kan sikkert spise ketogent, for all del. Ser ikke at noen av legene eller "guruene" som er pro lavkarbo mener at dette er noe å satse på, så da forholder jeg meg til det.

Sier de at det er skadelig for barna? De sier vel mer det at det ikke er vits i å være så streng, men ikke at det er skadelig. Og så går det vel mer på at barna skal føle at det er et normalt kosthold og at det er lettere å få i barna mat når man har mer å velge mellom.

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat