Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her. Vaniljekrem og ikke saus?? Men stilig!!!! Tusen takk! Nå har du gitt meg et desserttips til konfirmasjonen til poden. Hvordan blir det hvis man har striper med mousse/fromasj innimellom gelestripene?? Og en annen ting. På det bildet du la inn så kan man jo skrive inn bokstaver på hvert vaniljekremlag, bokstaven vil vises gjennom geleen og vi får en 3d effekt.
Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.
Vaniljekrem og ikke saus?? Men stilig!!!! Tusen takk! Nå har du gitt meg et desserttips til konfirmasjonen til poden. Hvordan blir det hvis man har striper med mousse/fromasj innimellom gelestripene?? Og en annen ting. På det bildet du la inn så kan man jo skrive inn bokstaver på hvert vaniljekremlag, bokstaven vil vises gjennom geleen og vi får en 3d effekt.
det er sitronfromasj som er mellom lagene med gele og krem på toppen det er når jeg lager sjokolademousse at jeg bruker vaniljekrem og den ideen din med bokstaver var jo genial. kunne sikkert vært kult med sånne bokstaver i mørk sjokolade i geleen også, som liksom står litt på skrå jeg har også konfirmant til våren