Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-11, 23:34   #4020
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Lille venn: Godt å ha deg tilbake
Appelsin: Det er lettest (også økonomisk) å ta det litt på feelingen. Føler du at du har oversteget det samvittigheten sier er OK, så vet du det til dagen etterpå. Du kan jo kutte enkelte greier som ris, chips og pasta - uavhengig av slanking og vedlikehold så vet du jo til nå at det ikke er godt for kroppen.

I kveld har jeg fått gjort mye; bakt kake og besøk av bestis - og myyyye snakking om Flørten. Hun skjønner heller ingenting... Avventer det hele, men det er så mye jeg har LYST til å gjøre! Sende melding med "Film en kveld?" og/eller "Hytta står tom i helga, skal vi dra på grensehandel?" OSV! Jeg blir sprø. Vi er like kostbare og forsiktige begge to. Bestis regner med at han gjør som han gjør fordi han ikke helt er enig med seg selv, og jeg støtter henne i det. Handlingsmønsteret er så merkelig, selv om jeg gjennomskuer han kolossalt når han er i nærheten. Jeg merker at han er deprimert (begraver seg i jobben, sover ikke, spiser ikke osv) og rømmer fra alt og alle. Fint at han har tid til en liten skrue som meg da
I really don't know!

Dollsine: Ja, gjett om tømming! Vært flere runder... Håper knipen gir seg til morgendagen, gitt!

Jeg vil ha helg, vil helst ha søndagen tilbake.
Akk, for en klisjé jeg er!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat