Sv: Hvorfor tok det så lang tid å komme inn igjen i ketosen?
men dette er helt UUTHOLDELIG!!! Testene er nye, og jeg er litt avhengige av dem, skal ikke på vekta før på fredag, og om jeg ikke har gått ned så blir jeg bare så lei meg! har ikke gått ned på to uker da... og ikke vært i ketose siden fredag..
igår tidlig viste stiksene(vet dere ikke anbefaler dem, men jeg er litt avhengig av dem for å få en pekepinn og for å holde motivasjonen oppe) igår tidlig viste stiksen lys rosa og jeg trodde jeg var på veg inn i ketosen igjen. spise kun kylling og stekt blomkål og brokkoli til frokost/lunch. 3 ifa og ett sukkerfritt drops ( begge deler har jeg kunnet spise store mengder av før, så det bør ikke være grunnen til at jeg ikke er i ketose) og bare litt bacongull tik kvelds, likevel viste den h** stiksen beige igjen til kvelden. ikke har jeg fått drukket så mye vann som jeg burde heller, så den burde ikke være vannet ut idet hele tatt.
tenkte at det kanskje var utslag idag tidlig(selvom dere sier ikke test på morgenen..) så testet jeg med morgenurin(med altfor lite vanninntak) og likevel var den beige???
har mistet helt motet her.. er så lei meg..