Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-11, 11:50   #3
Biggie Small
Medlem
 
Biggie Small sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 55
Innlegg: 292
Biggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snill

Sv: For de som er kalde/på platå - for ekstrem lav-karbo usunt?

Dette høres bra ut. Jeg har ikke andre symptomer enn slik hjerte/pulsbanking idet jeg prøver å sovne/legger meg ned, så hvis det hjelper med en dasj gode karber burde flere her vurdere hvor lavt prøver å ligge i karbogram over lengre tid. Gluten-holdig mat og melke-produkter har aldri vært et problem for meg, men det kan jo være en greitt tips vis man er usikker og det er mye godt som er uten gluten.

Tror Torkil sin metode, dvs. gå streng lav-karb max 6 måneder til du når et langvarig platå kan være en god start. Kanskje platået rett og slett er en "melding" om at du nå har mindre resistens og kan legge til litt karbohydrater og holde en lett kalori-kontroll for å komme deg videre. Nok fett bør man nok ha fremdeles, men helt oppe i Skaldeman dvs. 75% er ikke nødvendig mener jeg.


Sist redigert av Biggie Small : 28-09-11 kl 11:56.
Biggie Small er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20-50 gr. karbohydrater + forsøk på avslappet kcal underskudd.. Svar med sitat