Sv: Hvor mye bør jeg gå ned i forhold til høyden min?
Det er forskjellig egentlig.
Jeg er ikke høyere enn 166 cm. Jeg veier ca 79-80 kg. Jeg bruker størresle 38 i bukser..utgangspunktet var 87 kg og størrelse 44 i bukser. Overdeler har jeg gått fra L og 42 til M og 38, av og til faktisk S (da får jeg sjokk selv).
Det er ingen som ser på meg og tror jeg veier så mye som jeg veier
Når jeg sier at jeg vil ned 5-10 kg til så blir de nærmest forbanna på meg og sier at jeg kan umulig gjøre det mot meg selv, da forsvinner jeg jo. Når jeg da sier at 5-10 kg til gir meg ei kroppsvekt på 70-75 kg bare ler de og sier at jeg er rar, jeg kan umulig veie 80 kg nå.
Så mitt forslag er at du skal se! Se når du har gått ned 15 kg og hvordan du ser ut da.
Så kommer det jo ann på trening o.l. Jeg trener for å bygge muskler, så det har en ganske stor sammenheng med at jeg har blitt mindre, men ikke veier så mye mindre. Jeg skal ned til 70-75 kg til tross for det (jeg er miljøskada..bodyfitness..say no more) - men føl deg frem. Se deg i speilet, bruk målebånd og klær. Ikke blir helt manisk på vekta (jeg ser jeg snakker litt mot meg selv, med tanke på at jeg skal ned enda mer og sier ikke tenk på vekta..men jeg gjentar meg selv; miljøskada og bodyfitness ).