Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-11, 22:34   #19
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: For de som er kalde/på platå - for ekstrem lav-karbo usunt?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Kan til og med tåle gluten og melkeprodukter bedre i perioder (magemessig, altså), men i disse dager funderer jeg på å kutte det helt ut igjen for en periode for å se hva det evt kan føre til av bedring. Det kan nok hende det er mye jeg ikke tenker over som kan bli bedre av det

Jeg må bare si at jeg har ingen magemessige utslag av melvarer (og jeg har en ganske "sart" mage.) ... Og var derfor lettere sjokkert da jeg innså hvor mange andre plager jeg hadde under provokasjon med melvarer.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat