Sv: Chili Texas style
Opprinnelig lagt inn av Etgodtliv, her.
Så herlig!! Må nesten nevne for deg en annen ting også. Vesla mi på et år er umulig å få i middag. vi har slitt siden dag 1. virkelig strevet. hun er svært småspist. laget noe annet til henne som hun satt og spiste mens jeg og mannen spiste hver vår tallerken av dette. og så tok jeg litt på gaffel og bort til munn hennes. er jo alltid verdt å prøve tenker vi. gir ikke så fort opp(hun liker absolutt INGEN slag av barnematglass, og har aldri gjort det!) Vel, hun gapte litt motvillig opp, og smattet "nam nam" og så skulle hun ha mer da! så hun spiste faktisk en liten posjon!! og det synes vi var EKSTRA stas!!
Wow! Så utrolig bra! 
Opprinnelig lagt inn av Tutta112, her.
Må bare si TUUUSEN takk for oppskriften, den blir lagd i morgen til middag, har savner chili con care, har liksom tenkt at det måtte være med bønner men ser at det er jo ikke nødvendig elsker sterk mat så dette er jo midt i blinken. har du forresten regnet på hvor mange karbo den har?
takk for all inspirasjon 
Man kan i grunn variere i det uendelige! De fleste chili-retter er uten bønner, mens chili con carne gjerne er med. Hva som ellers er forskjellen vet fåglarna. 
Hvor mange gram karbo det er i den aner jeg ikke. Men det er jo ikke så veldig mange ingredienser, så det er sikkert lett å regne ut. Løk, tomatpuré, buljong og hakka tomater, tror ikke det blir så mye karbo.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|