Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-11, 21:18   #18
Mammarosa
Medlem

Medlem siden: Aug 2011
Mammarosa er på en erverdig vei

Sv: Hvor viktig er det for deg at familien spiser det samme?

Opprinnelig lagt inn av mayeliz, her.

Det spiller overhodet ikke noen rolle.
Om jeg ikke tar til meg poteter, ris eller spagetti betyr omtrent like mye for meg som om at resten av familien gjør det. Vi lager alltid en middag hvor vi alle kan spise hovedmaten - og hva hver enkelt tar til seg av tilbehør betyr da ingen verdens ting. Det viktige hos oss er at vi alle sitter ved samme bord og koser oss over et felles måltid :-)

Formålet med dette innlegget var å høre om man i hovedsak spiser det samme og sammen. Ikke om noen har poteter og andre brokkoli . Har lest noen tråder hvor mor spiser en middag og familien forøvrig noe annet. For meg blir dette feil og en uting. Ikke synes jeg man skal måtte lage flere middager ila en ettermiddag, dette være seg om man går på "diett"/har en annen livsstil som lavkarbo, eller om barna ikke liker og kun vil ha pølser i brød (satt på spissen).

Nå har jeg forstått at jeg er velsignet med barn som spiser det meste. Salat, paprika (eller afrika som lillemor kaller det), brokkoli, brokkolimos, fisk, pølser, frukt, sukkererter osv. De er imidlertid ikke så glad i kjøtt eller feks potetmos - gale barn.

Mammarosa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ***LCHF*** Svar med sitat