Var vel kålruletter ja... Det her er så kjeeeeeeeeeeedelig å følge at jeg nesten ikke vet hvordan komme igjennom helga Usikker på hva jeg skal lage av mat som vi begge kan spise. Ukedagene går så fint fordi da spiser han på jobb, men nå må jeg ha flere måltider som vi skal spise i lag og ikke minst kos til lørdag... Eller lørdag kan man surre sammen en biff til han og biff av elg ellernoe til meg, også grønnsaker, samt litt saus/annet digg til han. Den er i grunn grei...tror jeg. Bortsett fra lukta på hans mat er så god at jeg blir helt ødelagt. Jeg er jo så lei salater, og ikke er jeg glad i noen form for grønnsaker heller omtrent. Har spist så mye mat bare for å spise, som jeg ikke liker. Moro... Det er stor fare for sprekk om jeg ikke finner gode løsninger på det meste snart. Skal prøve å blande meg tacokrydder i dag for da kunne vi hatt taco til fredagskos! (Og restemat til meg...) Like ille med den bittelillekosen som er fin å ha om man ser en film. Har vurdert å lage små kjøttboller bare for å ha noe å "dytte i munn". Hadde jeg hatt elgkjøttdeig. Får man kjøpt dette? Lei kylling... Nei, dette er jammen meg ikke lett, og det er bare gått 5 dager