Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-11, 10:07   #6
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Aftenposten i dag (30.09): Vi feter oss tynne ...

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jeg gjør det.
Jeg tenker at denne personen dessverre ikke vet hva vedkommende gjør med seg selv siden det ikke vises utenpå. Og jeg tenker at det er synd, fordi det nok kommer til å straffe seg i det lange løp og at vedkommende kunne lagt grunnlaget for en bedre framtid nå. (Om det ikke er lørdag, da.) Jeg forsøker iallfall å holde det på innsiden av meg, inklusive blikket - for det er ikke min sak hva folk kjøper å gjør. Men jeg tenker ... ja.


Det samme tenker jeg.. Har hatt utallige diskusjoner i timene på skolen med medelevene her. - jamen jeg har det jo helt fint nå selv om jeg drikker brus og tar med en hevtebolle til lunsj!.. snakkes om 25 år pleier jeg å svare som avslutning på diskusjonen. Nå kan det også nevnes at jeg går på en spesial skole for elever som har mistet mye grunnskole, eller som av andre grunner trenger tilrettelegging..


Men jeg tror de fleste som ikke har satt seg inn i karbohydrater, insulin, lchf osv.. gjør det.

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat