Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-11, 10:21   #7
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Aftenposten i dag (30.09): Vi feter oss tynne ...

Har aldri tenkt noe annet enn "Åh, jeg vil også ha sjokolade" når jeg ser slike handlekurver. Hva andre gjør med sin kropp har jeg svært lite tanker om.. Hva vet vel jeg om kanskje personen jobber på lørdagskvelden og tar den på onsdagskvelden isteden? Vi gjør det ofte sånn, siden jeg jobber nesten hver helg.. Ikke cola og potetgull da, men litt ekstra kos. Tror uansett ingen ødelegger kroppen sin med litt potetgull og cola hverken en en eller to dager i uka.

Har aldri vært flau over en lavkarbohandlekurv egentlig. Føler at alle grønnsakene veier opp for smøret og rømmen Når jeg spiste utrolige mengder med godterier og kaker dro jeg innom flere butikker for syntes det var flaut å kjøpe såååå mye usunt.