Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-11, 12:09   #14
sirimor
Seniormedlem

sirimor sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 60
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Aftenposten i dag (30.09): Vi feter oss tynne ...

Jeg hørte også dette på radioen i dag, at bacon, smør og fløte-salget bl.a. hadde økt.
Men en annen ting jeg har lagt merke til i det siste, er det gode budskapet i bl.a. matlagnings-programmene til Eivind Hellstrøm. Og da spesielt der hvor han rydder opp hjemme hos folk. Her får vi høre at rene, naturlige og friske råvarer er tingen for å få et godt resultat og et generelt godt kosthold. Og selvfølgelig er det fy-fy med margarin og halvfabrikata, kun ekte meierismør og kaldpressede oljer av god kvalitet er brukbart. Det synes jeg er gledelig at blir formidlet via TV-skjermen. Jeg tror det er mange der ute i norges land som får med seg det programmet, og dermed også info om grunnleggende god ernæring som i stor grad er i tråd med det VI her inne er opptatt av.

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat