Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-05, 08:30   #17
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hormonene og syklusen min er helt på styr...

Opprinnelig lagt inn av Nille

Er enig med at du bør oppsøke lege. Men be fastlegen/almenpraktikeren om henvisning til en spesialist i kvinnesykdommer. Kan anbefale Dr. Løkling. Han har kontor rett overfor Kilden, det torget med Smådyrklinikken, Babykos, Olly Sport vet du - ved siden av Interiørmagasinet. I 2. etg. der Fretex var før. Han er helt fantastisk behagelig og vet hva han snakker om. Han har vært overlege på SiR før. Jeg har gått til ham i over 20 år og jeg har aldri vært hos mer behagelig lege. Han har måttet sende meg videre til SiR ved et par tilfeller ( på grunn av svulster, polypper & diverse) og de legene der er helt grusomme i forhold..... (og jeg fikk ny lege hver gang jeg kom til kontroll.... )

Tusen takk for tipset, har faktisk hørt om ham, bare en haug med skryt.

Opprinnelig lagt inn av Nille

Men ikke ta sorgene på forskudd da:

Det kan faktisk være å enkelt som at du er på vei til å få en regelmessig mens igjen. Når du ikke har hatt den på så lenge og så begynner å menstruere igjen vil det alltid ta litt tid før den kommer i gjenge og blir regelmessig. Så vidt jeg forstår har du lagt om kostholdet igjen nå. Og har klart å holde det en stund ?? Kan hende kroppen din reagerer positivt på akkurat det du gjør nå. Slik at hormonene IKKE er "all over" men tvert i mot på vei tilbake til en slags balanse ?

Bare noen tanker....

Håper det bedrer seg snart - føler med deg !

Oj det har jeg sannelig ikke tenkt på! Du har helt rett, det kan jo være at jeg pga kostholdet nå får kroppen til å normalisere seg, og det skjer jo ikke alltid uten sterke symptomer nei! Tusen takk for påminnelsen.
Håper det bare er det da. Men jeg skal jo få sjekket det opp, selvsagt.