Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-11, 02:15   #8
BenteR
Seniormedlem

BenteR sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: Skikkelig middag hver dag?

Det hender en ytterst sjelden gang at vi ikke har middag når jeg har vært til kontroller på sykehuset og vi er svært sent hjemme, men da har vi alltid et lettvint måltid sammen, for eksempel eggerøre, skinke og grønnsaker, en liten wok av diverse rester, brødmat (hvilket betyr lavkarbo og grove hjemmelagede brød + hardkokte egg, salat, pålegg, ost, tamat, agurk og paprika) eller noe annet lettvint.
Ellers er jeg veldig glad i middagen. Jeg liker å lage maten, og jeg liker at alle har tid til å kose seg med maten som vi spiser sammen.
Når jeg har dårlige dager og kroppen ikke vil samarbeide, så stiller gubben og guttene våre opp, for middag vil vi alle ha