Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-11, 12:30   #10511
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Takke fanden for at jeg bor så nære kilden! Ikke noe grønnskjær i spore i mine platinablonde lokker.

Hehe, jepp. Jeg tror nok rørene er bedre, eventuelt er det fordi vi er nærmere Maridalsvannet her på Løkka. Jeg husker i alle fall at da jeg bodde på Skillebekk og i Vika så smakte vannet mye mer kalkaktig, og var liksom "hardere". Noen fordeler skal vi på østkanten ha!

Østkanten får ikke vann fra maridalsvannet, men noen vann lenger opp i marka. Mener det er vestkanten som får fra maridalen? (ref da vi måtte koke vannet for noen år siden pga feil på renseanlegget, de som fikk fra maridalsvannet slapp.)
Ei veninne av meg fikk grønt har då hun flytta til Majorstua, og fikk da beskjed om at det skyldtes at de gamle kobberrørene ikke var byttet ut så mye på vestkanten.