Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-11, 14:30   #45
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Aftenposten i dag (30.09): Vi feter oss tynne ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Nei, men det går også melk til å lage skummamelk. Om etterspørselen på den slags produkter går ned, blir det mer råmelk til overs til å lage de helfete!
Ellers må jeg si at jeg har et veeeldig anstrengt forhold til skummamelk, eller oppvaskvann, som jeg kalte det, da legen skulle forsøke å slanke meg som tolvåring, og jeg måtte drikke dette skvipet, og ikke fikk lov til å drikke helmelk lenger.

Ah - sånn.. Jeg tenkte at skumma + fløte = (hel-)melk

Vel - jeg er atypisk. Liker bare upasturisert, ikke-homogenisert melk fra tank (skal være KALD, eller kakao) eller skumma... Mishandlet melkefett (homogenisert & pasturisert) smaker ikke godt i glasset.