Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-11, 17:19   #13
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Høykarbodag, hvor ofte?

Opprinnelig lagt inn av Engledans, her.

Joa, men så frustrerende.Tilogmed legen min sa at jeg hadde gått ned lite , til å gå på ketolyse, var hos legen for et par uker siden, og da sa hun de.Jeg tok det ikke opp, men jeg sa jeg gikk på ketolyse og hun lurte på startvekt og nåværende vekt.
Og med så mange kilo som skal vekk, har jeg ikke tid til å stå stille et halvt år om gangen....

Har du tid til å miste håret og få hengehud på magen fordi du har gått for fort ned? Det var sesultatet av at jeg gikk ned 30 kilo på bare 4 måneder...Ta det med ro du, jenta mi...og pass på når du begynner å miste håret at du har Nisimshampoo tilgjengelig...det hadde ikke jeg og mistet 2/3 av det lange fine håret mitt...Nå er det permanentet, klipt bort, og helt ødelagt og magehuden min er heller ikke noe å vise fram.....

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat