Sv: Trenger *venninner* å gå ned 20 kg med
Hei alle sammen.
Huff, jeg har dårlig samvittighet for å ikke ha vært her inne på lenge, men hverdagen har virkelig "tatt meg" og nettiden er minimal for tiden.
Hei til alle nye som har kommet til. Gratulerer med valget om å endre livsstilen.
Hipp hurra for alle som er flinke å mister kg og cm. Her står det stille! Har gått ned 8 kg siden jeg startet, men så har jeg ikke vært helt strikt i det siste (jmf. hverdagen har tatt meg) Det har blitt litt mye brus, og grilling av pølser.... Har satt sammen en plan for neste uke og skal holde meg til den, så får vi se om det kan hjelpe. Er uansett fornøyd med 8 kg så lenge jeg ser eksemet forsvinne i det fjerne.
Jeg har funnet ut at jeg ikke tåler linfrø. Det er det jo i omtrent alle brødoppskrifter ol. Jeg har ikke helt forstått hvorfor eksemet blusser opp hver gang jeg har spist brødet jeg har laget. Når jeg kom på at noen hadde fortalt meg at pollen/grassallergi kan reagere med linfrø så forklarte det en del. Må jakte på en annen god oppskrift, evt. bytte ut linfrøene med noe annet.
Ha en super helg alle sammen.
|