Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-11, 23:18   #2143
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Lille34, her.

Hei

Spennende å lese om hvordan dere opplever Eurodietten. Jeg skal begynne på den iløpet av neste uke, så fort jeg får produktene i posten. Har bestilt meg startpakken i første omgang. Går på kurs i tillegg, gjør alle det? Jeg føler at jeg virkelig har behov for veiledning da jeg har dårlig erfaring med å klare å følge et slikt kosthold alene. Er veldig spent på dette og gleder meg veldig Har ca 25 kilo som skal av, og VIL og SKAL greie dette!

Jeg har MR, så jeg kan ikke trave avgårde i full fart bortetter veien eller svette skjorta av meg på SATS. Men jeg har fått lagt opp et individuelt treningsopplegg sammen med min kursleder, og selv om det ikke er noe å bli svett av, så er det i det minste noe jeg kan greie å gjennomføre. Et sted må man jo begynne. Gleder meg til å gå i gang med en sunnere livsstil, som forhåpentligvis skal gjøre meg både lettere i vekt og gi meg en litt friskere hverdag

Ser fram til å bli bedre kjent med dere, og ønsker alle sammen ei god helg

Lykke til, Lille.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat