Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-11, 10:18   #2
Chamomilla
Seniormedlem

Chamomilla sin avatar

Medlem siden: May 2005
Chamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjentChamomilla begynner å bli godt kjent

Sv: Nok en "kan du se på menyen min" -tråd

Nå er ikke jeg noen ketolyse-ekspert så jeg håper flere titter innom.

Jeg ville tatt frem målbåndet - tenker gjøre det selv . Mye fysisk aktivitet gjør at vekten kan gå opp litt ja.
Mensen nær forestående kan absolutt bidra til å samle vann. Mange her inne som opplever det.
Du får sikkert ikke i deg for mye i kalorier om du ligger på 1200 vil jeg tro. Så kanskje som du er inne på - vurder om du skal endre sammensetningen mellom fett og proteiner, evt rett og slett øke fett? Tror jeg ville gått for seterrømme selv om lettrømme smaker bedre for deg.
Jeg har også spist en del hjemmebakte knekkebrød i helgen - noen med mye ost og smør. Jeg mistenker sterkt at jeg ville gått fortere ned om jeg kuttet melkeprodukter, men er ikke helt motivert for det... Skal bare ned 3-5 kg så velger å ta ting veldig gradvis.
Atkinsbar kan vel bringe folk ut av ketose også.. Vet ikke for hvor lenge. Alt er så individuelt.
Høres gøy ut med all den surfingen forresten!!
Lykke til og ikke gi deg!!