Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-11, 10:41   #17
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Jaktstart og kosthold under jakta

Opprinnelig lagt inn av GretheH, her.

Hva vil være lurt for meg nå før jaktstart? Øke karbo inntaket? Hva med nisten? Og etter turen?

Hvorfor ligger du på så lite som 10 g karber pr dag? Du kan godt ligge på det dobbelte og fremdeles være i ketose om det er det som er målet? Og om du skal gå i flere timer i fjellet tåler du nok enda litt mer.

Jeg ville spist et godt og solid måltid et par timer før du skal legge avgårde, egg og bacon og litt grønt, noe du vet holder deg mett lenge i alle fall.

Som niste er det helt sikkert lurt med noe salt, fort gjort å miste mye salter om man blir svett. I tillegg til litt spekekjøtt i en eller annen form kan du kanskje steke lapper eller noe å ta med? Smør og litt sukrin på er kjempegodt! Te eller kaffe med cocosa på termos? Eller kokosmelkkakao? Mmmm....

Hva du skal spise etterpå må du nesten kjenne etter hva kroppen vil ha, det er nå min mening i alle fall. Men om den sier kokosboller og brus så sier du nei.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat