Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-11, 20:48   #2
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Xtravaganza tull..?

Det er ikke bare tull, det er direkte farlig for deg å bare spise 500 kalorier om dagen! Men man kan visstnok velge helfart eller halvfart (tror jeg det heter), og den hvor du ikke går på shakene, men spiser vanlig mat og får veiledning og trener sammen er ganske bra tror jeg. Jeg har en venninne som gikk der, og hun gikk ned ganske mye i løpet av 6 måneder eller mer. Jeg så på kostholdet hennes, og det ligner veldig på forstadiet til Fedon Lindberg, dvs en sen fase i Eurodietten. Jeg gikk på det (Fedon nå), og det er mindre fett og noe mer karbohydrater enn de mest dominerende diettene her inne på lavkarbo.no. Men jeg er svært fornøyd, har gått ned 25 kg. Det tok noen år, men jeg holder enkelt vekten og spiser nå Fedonkosthold som jeg er godt fornøyd med.
Så etter min kunnskap kan jeg anbefale den mindre ekstreme formen for Xtravaganza.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat