Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-11, 07:55   #355
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Skrekkfilm-anbefalninger!

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Haha, går Red Riding Hood som skrekk? Det må være i den lilla glitrende skrekk-kategorien som også rommer Twilight-filmene.

Og jeg tror ikke jeg har noe særlig å bidra med til tråden - eller, jeg har nå store planer om å få sett Shark Night, som ser ut til å være en morsom teen-splatter... med haier! Kanskje Piranha også står på listen. Jeg er litt over gjennomsnittlig glad i slem fisk, jeg.

Jeg mente at Red Riding Hood var grei som film, men ikke som skrekk. Vi har ikke sett den alternative slutten ennå, men det må nok mye mer enn en ny slutt for å gjøre den skummel.